vááááááááá,,, mimegy a cbr125 topicban,, már fáj komolyan mondom, de sajna kitiltottak onnan. ilyetszól az egyik ökör, hogy 144-et ment azzal a szarral :D
milyen szaki mondta,hogy szétbassza a hónolás?akkor az nemtud hónolni!
a hónolás kiszedi az alakhibákat,leszedi a felkenődöt alut,érdemes azzal kezdeni,nem egyből szopni persellyel.
emberek kiderült h a six days racing rx-ben nicasilos henger van 1ik nap szét szedtük,mert nem ment...mondjuk csak karbi baja volt,de rendeltünk új gyűrűket meg dugókat is mert 6-7 bar a kompresszió az meg kevéske...
Hi! Felhívtam 1 szakit és azt mondta hogy semmi értelme honolni, mert még jobban összebassza a hengert. Akkor marad a hüvelyezés! A Wiseconál van hüvely, talán azt kellene belerakni. De akkor milyen külömbség lesz teljesítményben ha hüvelyt cserélünk?????
azt vágom,csak nem tudtam miért vetted le.
tudom,hogy necc a kipuff,kár hogy már felraktátok,pedig a srác egy délután alatt lerajzolta volna a mintát,és hálás lettem volna:D
megnezem mit tehetek!egy probat meger!
Aztan majd kinyalod a seggem,ha jo lett!
Ez NEM RS! Itt 3 henger van es minden ki van centizve.A hatsogumi es a kipufogo koze a kisujjad sem tudod mar bedugni.
Azert maradt ki,mert a Jolly eleve igy tervezte meg ra.Atac felesleges,hulladek,ment a kukaba...felesleges suly es elektronika.Igazabol azert megy neked is alul szarul,mert az ATAC visszatartja...probald meg csak kikotni/lekotni.Szerintem mar 5000 utan elkezdene huzni 7500 helyett.
Ja,es azt mondjak kulfoldi NS tulajok,hogy Jolly utana nem csak leporgi a 12 000-ot (most csak 10 500ot),hanem alul es kozepen is jobban fog menni.
hát nem én csinálnám hanem egy kipuffgyártó ismerős,aki anno rs-re is csinálta tudod!
hát a rajznak örülnék,,,és hogyhogy kimaradt az ATAC rendszer a gépből?feleslegessé vált?így aztán alul nagyon hulla lesz az ns
mar felraktuk
max annyit tudnek,hogy vazlatosan leirom.Mettol meddig tagul,milyen szelesre es hogy szukul...tudod,mint a simson kipufogo rajzon.
Egy csomo karikabol all...es a kozepsot nem is tudom hogy csinalnatok meg,kurva szar!
írj ide:balatonmotors@vipmail.hu
a hónolás kiszedi az alakhibákat,leszedi a felkenődöt alut,érdemes azzal kezdeni,nem egyből szopni persellyel.
azt kéne tudni hogy a dugatyúnak milyen lépcsői vannak ?
Hat,abban nem lennek biztos,hogy csak ugy rajazolta volna...de termeszetesen semmi sem lehetetlen.
volt alkalmam kiprobálni
tudom,hogy necc a kipuff,kár hogy már felraktátok,pedig a srác egy délután alatt lerajzolta volna a mintát,és hálás lettem volna:D
Sot 65,85-os krosszokon sincs szerintem,no meg ott a CR is.
Aztan majd kinyalod a seggem,ha jo lett!
Ez NEM RS! Itt 3 henger van es minden ki van centizve.A hatsogumi es a kipufogo koze a kisujjad sem tudod mar bedugni.
Azert maradt ki,mert a Jolly eleve igy tervezte meg ra.Atac felesleges,hulladek,ment a kukaba...felesleges suly es elektronika.Igazabol azert megy neked is alul szarul,mert az ATAC visszatartja...probald meg csak kikotni/lekotni.Szerintem mar 5000 utan elkezdene huzni 7500 helyett.
Ja,es azt mondjak kulfoldi NS tulajok,hogy Jolly utana nem csak leporgi a 12 000-ot (most csak 10 500ot),hanem alul es kozepen is jobban fog menni.
hát a rajznak örülnék,,,és hogyhogy kimaradt az ATAC rendszer a gépből?feleslegessé vált?így aztán alul nagyon hulla lesz az ns
max annyit tudnek,hogy vazlatosan leirom.Mettol meddig tagul,milyen szelesre es hogy szukul...tudod,mint a simson kipufogo rajzon.
Egy csomo karikabol all...es a kozepsot nem is tudom hogy csinalnatok meg,kurva szar!
de komolyan,nemtudjuk ezt vhogy megügyezni?
Enyemet nem akarod megvenni?Ha mar RD-ekbol ennyit bespajzoltal,NSR-bol is lehetne tobb.
Akkor jo,abban nincs folytas.
Tartsd meg es mehetunk palyazni egyutt.