A dolog pikantériája, hogy Rizi a Stock 1000 kategóriában állt rajthoz egy 750 ccm-es GSX-R-el. A kategória egyetlen kisebb köbcentiméteres motorja és pilótája azonban nem nagyon foglalkozott a technikai hátránnyal, hiszen 30 ellenfél közül 25 pilótát maga mögé kényszeríttet, és ezzel a 4 helyen végzett.
Gábor közvetlen a futam után így értékelte saját teljesítményét: "Örülök neki, hogy a Magyar Suzuki ZRT és a King Road támogatta az indulásomat az Alpok Adria Bajnokság e futamán, hiszen ez egy jó felmérő volt számomra a következő GSX-R Európa Kupa futamra. Az volt a lényeg, hogy versenykörülmények között edzek egy jót. A mezőnyben egyedüliként indultam 750 köbcentis motorral, ami mindenképp hátrányt jelent az 1000 köbcentis motorokkal szemben. A kanyarokban sajnos sokszor beszorultam a többi motor közé az egyenesekben pedig nagyon kijött a teljesítmény különbség. A hétvégét azonban nagyon pozitívan értékelem, hiszen ha csak a magyarok eredményeit veszem figyelembe, akkor a 2. helyen végeztem Dudás Péter mögött. A versenyt hivatalosan a 4. helyen zártam, ami szerintem mindenképp jó eredménynek számít. Következő megmérettetésem Silverstone május 27. a GSX-R Európa Kupa III. futama. "
Kapcsolódó anyagok: