A 2011-es őszi seregszemléken láthatjuk először élőben a 848-as Streetfightert, mely nem csak formájával, de műszaki paramétereivel is lenyűgözi majd a rajongókat. A Ducati középméretű sportmotorján alapuló csupasz gép alig 170 kilót fog nyomni a mérlegen, miközben az erőforrás csak nyolc lóerővel lesz gyengébb, mint az idomos változatban. Ez főtengelyen 132 lóerőt jelent, amihez combos nyomaték társul az alsó- és középső fordulatszám-tartományban.
Az úttartás és az negatív gyorsulás sem lehet probléma, hiszen a radiálisan rögzített első féknyereg és a versenysportból származó futómű garancia arra, hogy a hétvégi szerpentinezéseken ugyanúgy helytáll majd a gép, mint a pályanapokon, ahol meglepetéseket szerezhet pár korábbi superbike-nak is, ha kellően kanyargós az aszfaltcsík.
Az üléspozíció a magasra húzott kormány ellenére kifejezetten sportos, a hátsó ülőlap csak egyfajta "szükséges rossz", hogy két személy szerepeljen a forgalmi engedély megfelelő bejegyzésében, vagyis ez a motor egy valódi sportgép, csak épp vagány, csupasz külsővel. Természetesen a sok jónak komoly ára van, a hírek szerint a tengerentúlon az idomos 848-as alaptípussal megegyező áron fogják piacra dobni az újdonságot, ami jelengeg itthon 4 167 000 forintba kerül.
A Streetfighter hajtóművét a Ducati 848-as Superbike-ból örökölte, mely szintén megújul a 2012-es szezonra. Az idei alapváltozatok mellett megjelenik az 848 EVO Corse változat, mely a nagyobb modellekről ismert DTC Traction Controlt, és a DDA telemetria rendszer is megkapja a következő évadban.