A kisebb Raptor modellek formavilágával, két- és négykerékhajtással, valamint ötfokozatú, szekvenciális váltóval érkezik a japánok újdonsága, mely a sportquadok fürgeségét egyesíti a nagytestű, autós üléspozíciójú UTV-k praktikumával.
A mérnökök azt ígérik, a literes buggy gyorsulása és végsebessége egyedülálló a kategóriában, továbbá úttartása is páratlan, mivel az off-road rajongók körében jól ismert Fox Podium rugózóelemek dolgoznak a gép alatt. Konkrét teljesítményt ezúttal sem adtak meg, miként az ATV-k esetében sem tüntetik fel ezt az adatot, ugyanakkor elmondták, hogy a 10 500-as fordulatszámra képes, háromhengeres, 12 szelepes háromhengeres a szegmens jelenlegi legerősebb hajtóműve lesz.
A fürge négykerekű könnyed irányítását segíti az elektromos szervokormány, használhatóságát, praktikumát pedig a kiemelkedően nagy, 34 literes üzemanyagtartály és a csaknem 140 kilós teherbírású csomagtér fokozza.