Alig egy éve, 2021 májusában mutatkozott be az új XSR125, mely elsősorban azzal emelkedett ki az A1-es motorok tömegéből, hogy az EU-ban megengedett maximum, 15 lóerő volt a csúcsteljesítménye, erőforrását sportos Deltabox acélváz ölelte körbe és masszív fordított villa fogta közre az első kereket.
Megjelent a Yamaha XSR125 Legacy
Ma leleplezték a modell friss átiratát, ami a Legacy, azaz örökség, hagyaték utónevet kapta. Ebből máris sejthető, hogy retró stílusú gépről van szó, mely a hatvanas-hetvenes évek hangulatát idézi.
Fontos különbség az alapkivitellel szemben, hogy a Legacy nem fekete, öntött, hanem aranyszínű, fűzöttküllős felniken fut, melyeken terepmintás Metzeler Karoo abroncsok feszülnek. Bátran leszögezhetjük, hogy a modell kerek fényszórója, hurkás, varrásokkal díszített nyerge és grafikája egyaránt telitalálat – ezúttal is remek ízléssel és érzékkel öltöztették retró köntösbe a kis 125-öst.
Az XSR felfüggesztése méltó a megjelenéshez, illetve a teljesítményhez, hiszen 37 millis csúszószár-átmérőjű, fordított teleszkóppár igyekszik hárítani az úthibák ütéseit, míg hátul formás lengővillához kapcsolódik az ügyesen elrejtett központi rugóstag.
Miként megszokhattuk a márkától, az újdonsághoz is számos felszerelés, kiegészítő és stílusos ruha sorakozik a Yamaha polcain. Egyebek mellett szebb hangot elővarázsoló Akrapovič kipufogót, plexit, csomagtartót vehetnek a motorosok, és hogy megkönnyítse a döntést, a márka három komplett csomagot is kínál a vashoz Racer, Street és Tracker Pack néven.