Kétségtelen, hogy az egykori 600-as XT állt modellt a talján csapat előtt, amikor megszabadította eredeti ruhájától a Ténérét, és átöltöztette a régi, ralimotoros köntösbe.
Ténéré 700-átépítés Deus Italia módra
Először is vázig lebontották a takaróelemeket, majd megtervezték és 3D-nyomtatóval elkészítették az új paneleket. A púpos tank egyértelmű utalás a sivatagi ralimotorokra, sőt a faridom is maga a múltidézés, különösen a mélyen lelógó sárvédővel és az ikonikus sárga fényezéssel.
A kézvédő az Acerbistől érkezett, és remekül illik az egyedi alkatrészekhez, míg a haspáncél gyári Yamaha, hogy kemény terepen se sérülhessen meg a sorkettes erőforrás. Érdekes részlet a szinte függőleges elem a hűtőradiátor mellett, csakúgy, mint a nagy fényerejű, LED-es, de formájában a nyolcvanas éveket idéző fényszóró.
Mindezt megspékelték az építők SC Project titán kipufogóval, Metzeler Karoo Extreme abroncsokkal és Öhlins központi rugóstaggal, legvégül az Andreani első felfüggesztésével, ami 30 mm-rel növelte meg a szabad hasmagasságot, hogy senki ne csúfolhassa „operettendurónak” az átépített Ténérét.