Így hát logikus lépés volt a japánoktól, hogy a háromszázas Ninja, illetve a hasonló méretű CBR mellé bedobja a Yamaha középméretű sportolóját, az R25-öt.
Ugyan későn érkezett, mégsem esélytelen a modell, elvégre a két hengerből és 249 köbcentiből kinyert 36 lóerős csúcsteljesítmény igencsak jónak számít a szegmensben, hiszen a 286 köbcentis Honda kereken harminclovas, míg a legnagyobb, majdnem háromszázas blokkal felszerelt Ninja is alig szárnyalja túl az új kihívót 39 lóerős teljesítményével.
A teljesítmény valószínűleg elegendő lesz, hogy a mindössze 166 kilós R25 lenyomja a négykerekűeket a lámpánál, és az áramvonalas - s egyébként a nagyobb testvéreket idéző - idomzattal pedig az autópályán sem kényszerül majd tulajdonosa a szélső sávba.
A kis Yamaha természetesen elöl és hátul 17-es kerekeken fut, és a könnyűfém felnikre 298-as, valamint 220-as féktárcsákat szereltek. Arról sajnos egyelőre nincs információ, hogy az elsősorban ázsiai piacra tervezett modell mikor és milyen áron érkezhet az európai piacra.