A nyolcadliteres MT a família többi tagjától eltérően nem önálló műszaki alapokkal rendelkező modell, filigrán könnyűfém kerekeit és 41 millis csúszószár-átmérőjű felfordított első teleszkópjait az YZF-R125-ből örökölte. Szintén a sportgépből származik a 124,7 köbcentis, az előírásoknak megfelelően 15 lóerős blokk is, azonban az üléspozíció meglehetősen eltérő a két vason.
A csupasz MT ergonómiája igencsak eltér az idomos testvértől, ezáltal a vezető közel öt centivel előrébb, és fél centivel alacsonyabban ül, így kényelmesebben eléri a magasra húzott széles kormányt. A júliustól kapható kétkerekű 126 kilós száraz tömeggel lép szorítóba, és többek között folyadékkristályos műszeregységgel, LED-es hátsó lámpával és hatküllős könnyűfém kerekekkel igyekszik majd megnyitni a fiatal vásárlók - illetve szüleik - pénztárcáit.
A modell áráról egyelőre nincs hivatalos információ, bár a legközelebbi rokon, a prémiumkategóriás YZF-R125 árképzését és minőségi beszállítóit látva könnyen megtippelhető, hogy a legkisebb MT is egymillió forint feletti áron kerül majd a szalonokba.