2017. október 23. Hírszerkesztő, Képek: Walt Siegl Motorcycles
Végy egy léghűtéses, 1100 köbcentis Ducati erőforrást, szabadítsd meg a köré épített feleslegtől, mígnem csak a legfontosabbak maradnak, majd építs egy dögös, valóban használható terepmotort!
A Walt Siegl Motorcycles egy amerikai motorépítő műhely, melynek tagjai saját bevallásuk szerint olyan, magas minőségű kétkerekűeket készítenek, melyekkel az időtlen, klasszikus formákat ünneplik. Számtalan gyönyörűség gördült már ki kapuikon, legújabb művük pedig ez a Ducati alapokra épített kalandmotor.
Ezúttal is rendkívül nagy figyelmet fordítottak az olyan részletekre, amelyek nemcsak különlegessé, hanem használhatóvá is teszik a gépet. Így a vasat 21, illetve 17 colos bütykös gumikkal, hosszú rugóúttal és tekintélyes hasmagassággal tervezték meg, hogy az úttalan utak ne jelenthessenek akadályt a pilótának.
Siegl és csapata ott folytatta a munkát, ahol a Dakar-inspirálta Hypermotardnál abbahagyta, ám ezúttal egy még terepképesebb motort építettek Noha tudjuk, hogy a váz alatt egy modern hajtómű dolgozik, a dupla, fénydiódás első lámpatest a retró megjelenést erősíti. A bukócsövek mellett haspáncélt, teleszkóp- és kézvédőt, valamint füstszínű légterelőt is kapott a járgány, a melyek mindegyike kétségtelenül hasznos a terepen és a városi dzsungelben is, az I-re a pontot pedig a látványos, hófehér idomok rakják fel. A készítők közel 25 literes üzemanyagtartállyal gondoskodtak arról, hogy kellően sokáig kitartson a nafta, a beépített navigáció és az informatív kijelző pedig segít megtalálni, merre is vezet az út. A motorkerékpár természetesen limitált kiadásban készül, s pontos árát is csak később hozzák nyilvánosságra.