Ígéretes szabadalmi rajzot mutatott be a Honda, melyen egy túrasportmotor tervei láthatóak. Az első ránézésre CBR650 és VFR800 szerelemgyerekének tűnő típuson több műszaki csemegét is láthatunk, élen a tág határok között mozgatható kormánnyal, fejidommal és kezelőszervekkel.
A rajzokról úgy tűnik, a csutkakormányos motor használható egyszerű sportgépként, ám a markolatot feljebb emelve és a fejidomot előrebillentve máris egyenes háttal, endurós üléshelyzetben folytathatjuk az utat. Ugyanakkor a terv eléggé kezdetleges, mert csak egy elem módosítható az ülés-kormány-lábtartó háromszögben, és miként korábbi írásunkból kiderült, legtöbbször csak ezek együttes átalakításával lesz tényleg kényelmes és könnyen irányítható a gép. Tegyük hozzá, hogy az állítható ülésmagasság és az excenteres lábtartó már viszonylag egyszerűen megvalósítható, akár utólag beszerzett alkatrészekkel is.
Mindenesetre az ötletet látva nem lenne meglepő, ha az ezredforduló óta zajló teljesítményhajsza után ez lenne a következő csapásirány, és egyre sokoldalúbb, illetve könnyebben átalakítható motorok jelennének meg a következő években.