A japán gyártó terepes kínálatának zászlóshajója a CRF450R, mely nyolc év után, 2016-ban esett át először teljes körű ráncfelvarráson. Ennek keretében módosították a vázgeometriát, valamint a súlyelosztást, a modell 49 milliméteres Showa első teleszkópvillát kapott, valamint maximális teljesítménye és forgatónyomatéka is jelentősen nőtt. A 2018-as kiadás is erre a sziklaszilárd alapra épül, ám fontos újdonság, hogy most először szerelték fel a modellt immáron szériában önindítóval, ami óriási segítséget jelent a pilótáknak.

uj-honda-crf-250r-crf50rx-13585

Játszi könnyedséggel kezelhető és precízen irányítható a modellcsalád mindkét tagja - az R a krosszpályákon, míg az RX az endurőknak kijelölt ösvényeken érzi magát elemében
Az új alkatrész egy ultrakönnyű lítium-ion akkumulátorból kapja az energiát, ráadásul így eltávolítható a berúgókar, amivel újabb értékes grammok faraghatóak le a CRF tömegéből. A mérnökök az első és hátsó felfüggesztést is újrahangolták, hogy a motor még könnyebben kezelhetővé váljon. A terepes család másik tagja a CRF450RX enduró, mely a stílus követelményeihez illő, módosított futóművel, PGM-FI befecskendezéssel, EMSB üzemmódkapcsolóval, 8,5 literes üzemanyagtartállyal, 18 colos hátsó kerékkel, valamint oldaltámasszal kerül a boltokba.