Egyre inkább úgy fest, hogy a középméretű csupaszmotorok törik meg a túraendurók évek óta tartó diadalmenetét a motorpiacon. Sorra jönnek is a gyárak szebbnél szebb újdonságai, csak az elmúlt hetekben megannyi modellről rántották le a leplet. Megérkezett a Street Triple „olcsósított”, 660-as változata, a Triumph Trident, a felfúrt, most már tényleg kilencszázas és a préskovácsolt kerekeken futó MT-09, no meg az új MT-07, hogy csak a legfontosabbakat említsük.
Noha tavaly kijött az F 900 R, a bajorok új, kedvező árú nakedje, úgy fest, ez csak az első lépés volt a Roadster-kínálat bővítésére. Ma kiderült, hogy néhány napon belül újabb két csupaszmotorral bővül a választék, ám az még kérdés, hogy sorkettes, esetleg sornégyes erőforrás dolgozik-e a gépekben, bár a széles hűtő és oldalidom inkább a négyhengeres konstrukció felé billenti a mérleg nyelvét. A kép alapján a boxert kizárhatjuk, és egyébként is „friss” modell az R 1250 R és RS, korai lenne még nyugdíjazni őket.
Akárhogy is, még a héten kiderül, milyen vasakat is rejt a sejtelmes beharangozó és milyen modellekkel bővül a kék-fehér paletta.