A GSX-S1000 műszaki alapjait öröklő gépben a népszerű K5 átdolgozott, 999 köbcentis erőforrása dolgozik, a csúcsteljesítmény ezúttal 152 lóerő.
Viszonylag nagy, mégis karcsú üzemanyagtartályból kapja az éltető naftát a sornégyes, a 19 literes tank – a korábbi GSX-S-ek fogyasztását ismerve – 350-360 kilométerre elég, vagyis bőven több, mint amennyit egy ilyen motorral egyhuzamban megtenne az ember.
A nyeregmagasság visszafogott, mindössze 810 milliméter, így jó eséllyel az átlagosnál alacsonyabbak is könnyen megtámaszthatják a gépet, már csak azért is, mert viszonylag könnyű modellről van szó.
Ezres erőforrás és jókora idomzat ide vagy oda, csurig tankolva is 226 kilóval mérlegel az új GT, mely meglepetésre gigászi TFT-kijelzőt kapott, ami eddig nem volt jellemző a márka modelljeire.
Mi több, a Suzuki MySpin alkalmazással telefonodat is összekötheted a motorral, ami egyrészt megkönnyíti a mobil használatát menet közben, másrészt így navigációként is helytáll a GSX-S új műszeregysége.
A modell már itthon is kapható, az új GT alapára 5 299 000 forint – derült ki a Suzuki friss közleményéből.