Mindössze ötvendarabos mennyiségben készül a márka versenymotorjaira hajazó BSB-átirat, mely egyedi fényezésével tényleg lenyűgöző lett, ám nemcsak a színe miatt érdemes felfigyelni rá.
A Yoshimura R11 SQ kipufogóval, tükörborítással és sorszámozott üzemanyagtartállyal érkező modellt olyan, jó érzékkel kiválasztott gyári kiegészítőkkel tették még csábítóbbá, mint a formás fék- és kuplungkarvédő, a stílusos motoremelő, a „bubis” plexi vagy éppen a logóval díszített motortakaró ponyva és garázsszőnyeg. Persze a sok jónak alaposan megkérik az árát: míg az alapkivitel 13 699 fontot kóstál, a dúsan felextrázott változat egy híján húszezer fontba kerül. Márpedig az átszámítva 2,3 millió forintos különbségből már kijönne egy komplett pályamotor, elvégre a GSX-R 250 GP átiratáért is csak 4400 fontot kell kicsengetni, igaz, utóbbi inkább a kakucsi kanyarokban, mintsem Silverston vagy Donington nyújtott ívein van elemében.