· 999 köbcentis, 4 hengeres, 59 mm-rel rövidebb blokk
· A kompaktabb blokknak köszönhetően 10 mm-el kisebb a tengelytáv és 33 mm-el hosszabb a hátsó lengőkar
· Az új furat-löket 74.5mm x 57.3mm (az előző verzión 73.4mm x 59.0mm) jobban tuningolhatóvá teszi a blokkot. A sűrítés 12.5:1-ről 12.8:1-re változott
· A blokk nagyobb átmérőjű titánium szelepeket kapott
· A 12 lyukú üzemenyag befecskendező finomabb permetezést és égetést eredményez ezáltal csökkentve a fogyasztást és a károsanyag kibocsátást
· A Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) a bal oldali kormánycsutkára került
· A Iridium gyertyák erősebb szikrát adnak, ezáltal növelik az égés hatékonyságát
· Nagyobb, hatékonyabb, trapéz alakú olaj és víz hűtő
· Egyedülálló Suzuki Advanced kipufogó rendszer titánium dobokkal
· Könnyű, endurance versenyen bizonyított első villák
· Teljesen állítható hátsó rugóstag (gyors és lassú csillapítás is)
· 310 mm-es lebegő első tárcsák
· Állítható lábtartó és hátsó üléstakaró a versenypálya ördögeinek
· A könnyebb tank nem ment a kapacitás rovására
Kapcsolódó anyagok: