Amellett, hogy nagy erőkkel dolgoznak saját feltöltős motorjukon, a Recursionon, a Suzuki mérnökei igyekeznek minden területen beérni, s egyben beelőzni a konkurenseket. Ezért aztán több szabadalmat is benyújtottak az elmúlt időszakban, melyek közül a legérdekesebb az a terepmotor, mely az öt éve bemutatott hidrogéncellás Burgman hajtásláncát örökli.
Ebben egy kicsi, könnyű, léghűtéses üzemanyagcellát és hidrogéntartályt használtak a mérnökök, így a hangtalan kétkerekű valószínűleg szívesen látott vendég lesz a természetben is, elvégre motorját az üzemanyagcella termelte elektromos áram hajtja meg, egyetlen emissziós termék pedig a vízgőz. A módszer előnye a valóban tiszta és környezetbarát működés, azonban - az autókkal ellentétben - gondot jelenthet a hidrogéncella biztonságos elhelyezése, hogy komolyabb baleset során se váljon veszélyessé a speciális hajtóanyag.
Szintén elektromos hajtású, de ez esetben beépített akkumulátorokról üzemelő masina is akad a Suzuki háza táján, ami nem más, mint a pár éve napvilágot látott Extrigger koncepció vadonatúj átirata. Ez a kisméretű 125-ös járgányoknak - mint például a Honda MSX - lehet a közvetlen ellenfele, bár egyelőre kérdéses, hogy a most még csak képen látható érdekességek mikor válnak megvásárolható, szériában készülő modellekké.