Az első teszteken jól szerepelt a Foggy Petronastól átigazolt Troy Corser az 1000-es Suzukival, és a második napon is ő bizonyult a legjobbnak.
Hat különböző gyár képviselte magát a szezon első hivatalos Pirelli gumi tesztjén. A világbajnok Ducati Fila csapat James Toselanddel és Regis Laconival a 2004-es Ducatin próbálgattak 2005-ös alkatrészeket. Illett volna a legjobb köridőket motorozniuk, hiszen egész évben ezekkel a bringákkal versenyeztek, azonban az ex világbajnok Troy Corser kivillantotta foga fehérjét, és 1:36.11-es idővel lenyomta őket.
"Az első napon gyakorlatilag a motorral ismerkedtem. és próbáltuk kényelmessé tenni, sok időt fordítottunk a lábtartó, az ülés és a kormánycsutkák beállítására. Ezen kívül kipróbátunk számos villaszög beállítást is, hogy egy jó alapot kapjunk. A nap végén kicsit meglepődtem, amikor kiderült, hogy én voltam a leggyorsabb." ... "A következő nap változtattunk a felfüggesztésen, és kipróbáltunk több gumit is, és nem a köridőket hajszoltuk. Úgy gondoltam 1:35 körül mehettem, mondtam is egy újságírónak, hogy ha nem megyek 1:36 alá, akkor fizetek neki egy sört. Elég közel voltam az 1:36.11-el, azért jövök neki egy sörrel."... "Habár egy 2003-as (Iannuzzo) Alstare Suzuki Corona Extra GSX R1000-el mentem, nagyon boldog és izgatott vagyok a jövőmet illetően." - nyilatkozta Corser.
Köridők:
1. Troy Corser (Suzuki) 1:36.11
2. Regis Laconi (Ducati) 1:36.7
3. James Toseland (Ducati) 1:36.8
4. David Checa (Yamaha) 1:37.4
4. Gimbert (Yamaha) 1:37.5
5. Lorenzo Lanzi (Ducati) 1.37.8
6. Karl Muggeridge (Honda) 1:37.9
Kapcsolódó anyagok:
Karl Muggeridge SuperSport világbajnok