Nem szupersport géppel van dolgunk, de ettől még combos 106 lóerőt teljesít a 675-ös, háromhengeres blokk az angol csupaszmotorban, viszont ezt az értéket kimondottan magas, 11 700-as fordulatszámon éri el - így már érthető a fordulatszámmérő skálázása is, mely egészen a 16 000-es értékig kalibrált. Persze ez a teljesítmény a 189 kilogrammos menetkész tömeggel és 68Nm-es forgatónyomatékkal épp elég ahhoz, hogy a közúton a nagyobb vasakat is megvicceljük, pláne, ha elegendő számú kanyar áll előttünk:
A remek úttartást és a jó kanyarképességet a kiváló futóműnek köszönheti a brit naked: a 41mm-es belsőcső átmérőjű Kayaba egység, mely minden paraméterében testre szabható, és a tág határok között állítható hátsó, központi rugóstag valódi sportmotort varázsol a morcos "tekintetű" gépből, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy a motor a hétvégi szerpentinezésen ugyanúgy helytáll, mint az egyszerű mindennapokban, használjuk akár munkába járásra a 675-öst.
Természetesen azokra is gondoltak az angol tervezők, akik soha az életben nem merészkednek amatőr pályanapok közelébe, és egyszerűen csak egy stílusos naked gépet szeretnének, ezért a Street Triple 675R mellett gyártásban marad a hagyományos verzió is - ez utóbbi kerek félmillió forinttal kerül kevesebbe a sportosabb futóművel megáldott testvérnél, ráadásul a blokkja ennek is ugyanúgy 106 lóerőt teljesít, és a tömege is hajszál pontosan megegyezik az "R" modellel, különbséget csak a futómű állítási lehetőségeiben találunk a két típus között.