Az impozáns, 21 colos RSD első kerék, az apró kormány és az alig pár tenyérnyi idomzat révén merőben új gép született a jól ismert, s általunk is tesztelt R nineT-ből, melyet a tengerentúli műhely zsenijei fésültek át.

roland-sands-bmw-13469
A műfaj hagyományainak megfelelően nagy átmérőjű felnivel és első fék nélkül készült az RSD legújabb gépe

Lámpát, hátsó lábtartót és oldaltámaszt hiába is keresnénk rajta, sőt még az apró olajhűtőt is az első rajtszámtábla takarásában rögzítették, hogy tényleg semmi nem rondítson a letisztult összképbe. Roland Sands szokás szerint a felfüggesztést sem hagyta érintetlenül: a gyári első villát átalakította, míg a hátsó rugóstagot Öhlins TTX-re cserélte. Elsőre talán műanyagnak tűnhetnek a szerény méretű idomok, de a mester elmondása szerint mindent alumíniumból alakítottak ki a motoron. - Ez egy koncepció, ami persze nem csak megjelenésével, hanem kiváló kezelhetőségével is kitűnik a tömegből. Már mi is kipróbáltuk - rendszám nélkül - a környező utcákban - mesélte az alkotó legújabb gépéről, melyek a 9T Café Tracker nevet adta.

Kapcsolódó galériánkban nem csak az elbűvölő gép részleteit, hanem a gyártás műhelytitkait is láthatjátok - érdemes végiglapozni, miként lett klasszikus, deszkapályás versenygép a nineT-ből.