Tulajdonképpen képminőség terén már aligha léphetnek nagyot a fejlesztők, mint például a Ride 4-et kiadó Milestone, hiszen most is teljesen filmszerű a megjelenés. Annál több fejtörést okoz a programozóknak az átkozott fizika, hiszen egy autó driftelését viszonylag egyszerű modellezni, ám a kanyarodó, első fékre felegyenesedő, durva gázadásra pedig túlkormányozottá váló motorok mozgása már keményebb dió.
Mi tagadás, a válogatott jeleneteket összefoglaló trailerben is látunk egy-két nem túl életszerű mozdulatot, de összességében sokkal természetesebb, egyszersmind látványosabb az összkép, mint a korábbi részekben.
Ride 4: új szint időjárásban és motorkezelésben
A két éve megjelent harmadik rész után most azt ígérik, ez „messze jobb lesz”, ami ki is derül legkésőbb október nyolcadikán, a hivatalos bemutatón. Az viszont már biztos, hogy nem lesz hiány motorokból, ugyanis 22 gyártó 250 gépét próbálhatjuk ki a negyedik részben, és az is a Ride 4 mellett szól, hogy bizonyítottan pontosabb, egyben élethűbb lett a motorok mozgása, mint korábban.
Kiemelték még, hogy a fények változása és az időjárási körülmények is természetesebbé váltak, illetve sokat fejlődött a karrier mód. Immáron a jobb köridők – szinte – automatikusan azt jelentik, hogy felfigyel a játékosra egy (virtuális) csapat, és nyomban jobb technikát kap, amint a tudása pariban van a géppel. A Ride 4 máris előrendelhető, igaz, egyelőre csak Francia-, Német- és Olaszországban, mégpedig Playstation 4, Xbox One és PC platformra.