A Forma 1-es futamot megelőző Porsche Michelin Szuperkupát Talma a legjobb magyarként fejezte be.
A 2003-as évben lehetőségem volt kipróbálni a Renault Clio kupát, ami a F1 betét futamaként volt megrendezve. És nagyon jól sikerült, hiszen autós tapasztalat nélkül 40 autóból a 4. helyre kvalifikáltam magam az időmérőn. A versenyen szerencsétlen voltam, mert az utolsó körben a 2. helyről kuplungprobléma miatt kénytelen voltam feladni a versenyt. De ezt látta Bódis Kálmán úr is, aki Porsche versenyző. És rákérdezett-Gabi nem akarod kipróbálni a Porschét?- amire én, Naná! Bódis Kálmánnak jó kapcsolata volt a Porsche céghez, és elintézte, hogy tudjak indulni a Porsche V.I.P autójával a Magyar Nagydíjon belül megrendezett Porsche kupán. A másik V.I.P versenyző Szabó Gergő volt, aki a hazai Rally bajnokságban a 4. helyen áll a Skoda Octavia WRC-vel.
Voltunk július végén kint Németországban a Porsche hivatalos tesztpályáján, ahol kb. fejenként 30 kört tudtunk megtenni az autóval, hogy mégse legyen idegen az érzés, amikor itt beleülünk az autóba. A teszt jól sikerült habár össze-vissza pörögtünk, forogtunk.
Elérkezett a nagydíj első edzése, ami 45 perces volt. Én 4-szer megpördültem, és a 4. súlyos lett, mert a szalagkorlátot is magammal vittem. Ezért az edzés végén már nem is tudtam menni. Az elsőhöz képest 6,3 másodpercre voltam és ez a 19. helyre volt elég. A Gergő mögöttem volt 2 hellyel. Jött a szombati időmérő edzés, ahol már jobban éreztem az autót. 18. lettem, de a pole pozícióhoz képest már csak 3,6-ra voltam. A Gergő 22. lett.
A verseny napján elég nagy izomláz gondokkal küszködtem, mert az autóhoz egész más izmok kellenek, mint a motorozáshoz. A másik meg elég görcsösen autóztam, hisz nem túl sok tapasztalatom volt, 390 lóerős autóval versenyezni. A start viszonylag jól sikerült. De az első körben sok karambol volt. A versenyt a 14. helyen fejeztem be. Nagyon elfáradtam! Soha nem merültem még ki ennyire életemben. Az autóban kb. 40 fok volt. Olyan mintha egy szaunában versenyeznél. A tavalyi Renault után azt hittem könnyű lesz, de nagyon elbíztam magam. Úgy tudnám hasonlítani, hogy a Renault Clio kupa olyan, mint egy robogó verseny, a Porsche kupa, meg mint egy MotoGp. Tehát végül is örülhetek, mert én lettem a legjobb magyar. (A magyar versenyzők; Rátkai Ferenc, Bódis Kálmán, Szabó Gergő, és jómagam voltunk). A top 15 versenyző nagyon profi volt. De kíváncsi lennék, ha egy Porsche kupás pilóta felülne egy olyan motorra mint az enyém, meg tudna e közelíteni 3,6 másodpercre :)
Nagyon élveztem a versenyt, és köszönöm a segítséget Bódis Kálmánnak, és a Porsche Hungáriának, hogy lehetőséget biztosítottak nekem erre a versenyre.
Már Brno-ra készülök. Tudjátok, nemsokára itt van�
Ciao Talma
Másik hír Talmával és öccsével Gergővel kapcsolatban, hogy ők is indulnak az augusztus 29-i 200 mérföldes Endurance versenyen egy Suzuki GSX-R 750-essel.