Közös terméket mutatott be a Showa és a Nissin, mely tulajdonképpen egy egységbe tömöríti az első felfüggesztést és féknyerget. Igazság szerint nem is a két vállalathoz, hanem – a motoros beszállítók fejlesztőpartnerként ismert – Hitachi Astemóhoz fűződik az újdonság, ami segíthet kiküszöbölni a jelenlegi alkatrészek gyengeségeit.
Közös Nissin-Showa-fejlesztés motorosoknak
Egy darabból álló egység a féknyereg és a villához kapcsolódó konzol, ezáltal merevebb, jobb hűtésű a fék – a gyár mérései alapján öt százalékkal csökkent a nyereg hőterhelése. Ráadásul ezt úgy érték el, hogy kereken 200 grammal könnyebb az egység, mint a hagyományos teleszkópszár, illetve féknyereg párosa, és ellenérvként mindössze a fékrendszer nehezebb, bonyolultabb karbantartása említhető.
Csak ez utóbbi, no meg a várhatóan magasabb ár állhatja útját az elterjedésének, hiszen a számokat látva megannyi előnye van az új Nissin-Showa-rendszernek jelenleg használt alkatrészekkel szemben.