Akkor mi is bemutattuk a tanulmányt, és lám, a végleges motor szinte kiköpött mása az egykori skicceknek, legalább is a most kiszivárgott képek tanúsága szerint:
Szó sincs Ténérés elhajlásokról, küllős, 21 colos első kerékről és hasonlókról, hiszen ez afféle vegyes használatú, emelt hasmagasságú vas lesz, a jelenlegi trendeknek megfelelően.
Az erőforrás - kívülről - aligha változik, legfeljebb a hangolása igazodik majd az új szerepkörhöz, s ez egyben garancia arra, hogy a kiegészítőkkel jócskán megpakolt MT-09X sem lesz éppen túlsúlyos, kis szerencsével két mázsa alatti tömeggel mérlegelhet. Akárhogy is, nem kell már sokat várni a hivatalos bemutatóra sem, mert legkésőbb az INTERMOT-on vagy a milánói seregszemlén már személyesen találkozhatnak a rajongók az újdonsággal.