Több meglepetéssel is készült a gyár a jeles eseményre, hiszen nagy szó, mikor egy típus eléri a veteránkort. Először is készítettek egy exkluzív Carbon kiadást, melyen az első és hátsó sárvédőt, az oldalfedeleket, továbbá a tanktakaró idomot kicserélték szénszálból készült elemekre. Persze, ha már lúd, legyen kövér, ezért az alkotást megkoronázták kettő Akrapovič slip-on dobbal. Ha valaki szeretné megvásárolni a jubileumi modellt, várnia sem kell, hiszen februártól már elérhető a kereskedésekben.
Amire viszont még várnunk kell, az az, hogy a VMAX-ból is bekerüljön három darab a Yard Built (egyedi készítésű Yamahák) készletébe. Annyi biztos, hogy az elsőt a német származású Jens vom Brauck (JvB-moto) készíti, akinek ez lesz az első Yard Built motorja. Egyelőre nem tudni még, hogy a másik két gépet kik építik, de azt ígérik, hogy 2015 nyarán már rendelhetők lesznek.
Motorépítők figyelem!
Szintén ebben a hónapban dobnak piacra – csökkentett áron – egy különleges, Matt Grey nevű, semleges fényezésű VMAX-ot, ami kiváló alapként szolgálhat mindenkinek, aki egyedi kétkerekűre vágyik.