Önmagában jól mutat, hogy hetven motorkerékpárt helyeztek forgalomba az elmúlt hónapban, azaz csaknem kétszer annyit, mint egy évvel ezelőtt. Ez azonban főként annak köszönhető, hogy tavaly az Euro4 bevezetése és a bürokrácia útvesztői miatt jelentősen csökkentek az eladások, ezért egy viszonylag gyenge évkezdést kellett túlszárnyalni. Persze ettől még tagadhatatlan a piac folyamatos növekedése, hiszen öt éve alig 1800 új nagymotor talált gazdára egy év alatt, míg tavaly már 2286, s a szakemberek úgy jósolják, idén ez a szám már 2500-ra emelkedik.
Egyébként a hazai járműpiac kimondottan erősen kezdett 2018-ban, személyautókból és furgonokból például 35-40%-kal több fogyott, mint 2016 januárjában. A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének közleményében ismét kiemelték, hogy a motorpiac fellendítése érdekében fontos lenne, hogy a nem hobbicélú, azaz főként a 125-ös, 250-es kétkerekűek regisztrációs adója jelentősen csökkenjen, és B kategóriájú jogosítvánnyal egyszerűbben lehessen vezetni legfeljebb 11 kW-os, 125 köbcentis robogókat.