A Moto2 visszalépés lenne, az egyre népszerűbb WSBK sorozatban pedig szintén elkeltek a legjobb helyek. És a superbike amúgy is gyűjtőhelyévé vált a GP-ből távozó pilótáknak, ahogy az alábbi szellemes karikatúra is mutatja:
Alex De Angelis a vasárnapi futam után nyilatkozta: „Nagyon örülök az Ausztráliában elért eredményemnek. Remélem ez a negyedik hely is hozzájárul majd a sikeres szerződéshez, a jogi képviselőm már tárgyal Cirano Mularonival, a Scot Honda csapat vezetőjével.”
De Angelis egyelőre csapat nélkül, a legutóbbi futamon 4. lett
Amennyiben a pénzügyi hátteret is biztosítani tudja 25 éves san marinói versenyző, úgy jó eséllyel kaphatja meg Gábor helyét a Scot Racingnél. Kíváncsian várjuk a végeredményt főleg, hogy a rendelkezésre álló hét darab Honda RCV-ből, hat már gazdára talált…
update: október 21.
De Angelisért lobbiznak a Scot Hondánál
Nos, a dolgok jelen állása szerint a projekt pénzügyi háttere is megoldódni látszik: Fabio Berardi, San Marino sportért és turizmusért felelős minisztere felajánlotta anyagi támogatását a megállapodáshoz. A helyzet itt is hasonló, mint a negyedliteres kategóriában szereplő Balatonring Team esetében, hiszen a San Marinói székhelyű Scot Honda, és az innen származó De Angelis elsősorban az idegenforgalom fellendülésének reményében juthat hozzá a mini állam reklámpénzeihez.
„Roppant szerencsés együttműködés lenne, ahol egy GP motor nyergében san marinoi pilóta népszerűsíthetné országunkat.” - nyilatkozta a törpeállam sportminisztere.
Ezek után felmerül a kérdés: Talmácsi menedzsmentje miért nem kommentálja érdemben a hírt? Hiszen ez a megállapodás, gyakorlatilag Talma menesztésével egyenlő. Kíváncsian várjuk az érintettek reakcióit.