Az egyszer már virágkorát élt benzinmotoros bicajokat támasztaná fel a Motoped csapata a hiperkönnyű kétkerekűek új generációjával. Természetesen nem Dongó-stílusú retrobringákkal próbálkoznak, hanem egy könnyű és strapabíró konstrukcióval, mely felkeltheti a fiatalok érdeklődését.

modern-moped-336

Az alap egy terepes bicaj, vaskos első telókkal és modern formatervvel, s ebbe építik a megrendelő igényeinek megfelelő legalább ötven, legfeljebb 190 (!) köbcentis erőforrást. A kitként is megvásárolható Motoped modellek hasonló felépítésűek, különbségként csak a nagyobb teljesítményű változatok átalakítása említhető, ugyanis ezek esetében – pedálok helyett – masszív lábtartókon pihenhet a vezető bakancsa.

modern-moped-333

A minőségi komponensek miatt a Motoped nem versenyezhet a kínai klónokkal, de ára így is versenyképesnek mondható. Az alkotók úgy tervezik, hogy amint beindul a sorozatgyártás, egy teljes kit – teljesítménytől függően - két-háromezer USA dollárból is megállhat, vagyis az egyedi járgányra vágyó fiatalok egy átlagos robogó áráért hozzájuthatnak a Motopedhez.