Terepes kalandokhoz, már ha nem indul túl messzire az ember, leginkább egy könnyű, strapabíró, bőséges szabad hasmagasságú vas kell, és az sem baj, ha az adott kétkerekű nem túl drága, hiszen annál több pénz marad tankolni, vagyis tényleg használni a megszerzett technikát. Ha innen indulunk ki, a Zongshen válasza igencsak logikusnak tűnik, mivel egy látványos formatervű, ugyanakkor könnyű és nem túl drága motorral igyekeznek megvetni a lábukat a szegmensben.
A nemrég megjelent apróságban 249 köbcentis, egyhengeres, négyütemű blokk lapul, 25 lovas teljesítménnyel és 22 Nm-es forgatónyomatékkal. A keskeny gép ülésmagassága alig nyolcvan centi, vagyis az alacsonyabb pilótáknak sem kell kapálózni a lámpáknál, és a 175 kilós masina - ha elég helyet kap - akár százharmincas tempóra is felgyorsulhat.
A kínai alap egyébként több márkanévvel is feltűnhet majd az öreg kontinensen: a régen látott Minsk emblémával jelenhet meg a közép- és kelet-európai régióban, TRX300i típuskóddal, míg a nyugati piacra a már bevezetett Honley matricával érkeznek majd az apró terepmotorok.