Mivel ilyen sebességnél a légellenállás a legnagyobb „ellenség”, a Voxan elképesztően aerodinamikus burkolatot kapott.
A váz és a felfüggesztés tervezésekor azt szerették volna elérni, hogy minél alacsonyabbra kerüljön a súlypont, ezzel stabilabbá váljon a motor – nem véletlen, hogy a pilóta is inkább benne, mintsem rajta ül.
Miért nincs első fék Biaggi motorján?
„Több okból nincs első fék" - mondta Franck Baldet, a Voxan műszaki igazgatója. „Először is nagy sebességnél aerodinamikai szempontból jobb, ha nincsenek fent tárcsák és nyergek, ráadásul a sósivatagban szinte végtelen hely áll rendelkezésre a megálláshoz – nem kell kapkodnunk. Végül, ami a legfontosabb: a 300 felett befékezett első kerék a csekély tapadású talajon instabillá tenné a motort. Nem használunk fékezőernyőt, de a motoros bal kézzel a hátsó nyerget foghatja munkára, míg jobbal a motorfék mértékét szabályozza – mesélte Baldet.
Az elképesztő, cseppalakú elektromos motor egy 1470 cellás, 140 kilogrammos, 15,9 kWh kapacitású akkumulátorból nyeri az energiát, míg erőforrásának csúcsteljesítménye 317 kW. Hogy az abroncsok is bírják a gyűrődést, 350 km/h-ig helytálló Michelin Power RS+ került a felnikre, mely egyébként annak köszönhető, hogy a FIM előírásai szerint csak homologizált, megvásárolható, barázdált köpenyeket használhat Biaggi a csúcskísérlethez. A Voxan és a Michelin biztosra akart menni, így egy repülőgépabroncs-próbapadon letesztelte a Pilot RS+ gumit, mely 450 km/óráig bírta a strapát, szóval biztosan nem ez lesz a leggyengébb láncszem a történetben.