Az utóbbi években hihetetlenül megnőtt a kereslet az új 125-ösök iránt, főként a nyolcadliteres robogók kelendőek, de ugyanígy bővül a 125-ös váltós motorok rajongótábora is. A tendenciát látva a Malaguti tervezőosztályán is munkához láttak, hogy piacra dobjanak egy kedvező árú, mégis sokoldalú gépet, és az Ázsiában oly népszerű, sportos, nagykerekű gépek formavilágát vették alapul. Így két legyet ütnek egy csapásra, hiszen ezzel egyszerre szólítják meg a robogósokat, valamint a váltós motorok kedvelőit, s az ötletből végül megszületett a márka legújabb modellje, a Spectre GP 125.

Már Magyarországon is kipróbálható a Malaguti újdonsága

A kategóriában kiemelkedően nagynak számító, 17-es kerekek garantálják, hogy a kátyúk és az útpadkák sem állhatják útját, ráadásul szabad hasmagassága a kisebb endurókével vetekszik, így amiatt sem kell aggódnia a vezetőnek, hogy odaveri a kipufogót, amikor parkolóhelykeresés közben felhajt a járdára.

malaguti-spectre-gp-125-magyarorszagi-bemutato-es-teszt
Neked melyik jön be jobban: az analóg óra vagy az LCD? A Malagutinál mindkét táborra gondoltak, ezért a fordulatszámmérő hagyományos kialakítású, és az analóg óra mellé építették be a folyadékkristályos panelt, amiben még egy fokozatkijelző is helyet kapott

A modell tervezésekor láthatóan a minél kedvezőbb vételár volt az egyik főszempont, így a Malaguti újdonsága nagyjából feleannyiba kerül, mint napjaink prémium kategóriájú 125-ösei. Mi több, most a bevezető akció ideje alatt

további százezer forint kedvezményt ad a hazai forgalmazó, csak hogy megkönnyítse a könnyű, sportos városi gépre vadászók döntését.

Az óra szerint 100 km/óra feletti végsebesség és a hatékony fékrendszer is indokolja, hogy alapáron fékerőelosztóval felszerelve készül a Spectre, így a fékkar, illetve a fékpedál egyaránt hat mindkét féknyeregre, illetve -tárcsára.

malaguti-spectre-gp-125-magyarorszagi-bemutato-es-teszt
A csupán 123 kilós és 10 lovas Spectre lassításáról igazán „nagymotoros” fékrendszer gondoskodik, ugyanis elöl 320-as tárcsa és kétdugattyús féknyereg emészti fel a mozgási energiát

Ráadásul nemcsak megvenni, hanem fenntartani is könnyű az új Malagutit, mivel átlagfogyasztása alulról súrolja a két litert száz kilométerenként, így a szerénynek tűnő, csupán ötliteres, nyereg alatti üzemanyagtartályt elég 200-250 kilométerenként újratölteni. Ha Te is kipróbálnád a talján márka újdonságát, itt jelentkezhetsz tesztvezetésre a hazai forgalmazónál.