Dunát lehet rekeszteni manapság a középméretű, 250-es, 300-as és 400-as robogókkal, de ezer közül is felismerhető a taljánok modellje, a sportos, mégis kényelmes Malaguti Madison 300.
Nem is csoda, hogy népszerű hazájában és világszerte, hiszen gyakorlatilag annyiba kerül, mint egy jobb 125-ös Vespa, de helykínálata és időjárás-védelme alapján a 300-as, 400-as kihívókkal is felveheti a versenyt.
Új, elegánsabb köntöst kapott a Malaguti Madison 300
Noha teljesen megváltozott a külseje, a Madison műszaki alapjai az Anniversary kiadásban is ugyanazok, tehát továbbra is egyhengeres, négyütemű, 278 köbcentis erőforrás duruzsol benne, ami 22 lovas teljesítménnyel és 23 Nm-es forgatónyomatékkal gyorsítja a 188 kilós motort. Lássuk be, nem ez a kategóriacsúcs teljesítmény és súly terén, de ne feledjük, hogy városi és elővárosi modellről van szó, ahol sokkal többet és, hogy a lámpától kilőve 70-80-as tempóig lazán maga mögött hagyja az autókat.
A vállalat legnagyobb modellje a Malaguti 300 Madison robogó, amiből nemrég bukkant fel a még stílusosabb, elegánsabb, Madison 300 Anniversary Edition, amit lenyűgöző fényezéséről és minőséget sugárzó, barna nyergéről ismerhetünk fel legkönnyebben.
Elsősorban kényelmével, megjelenésével és komoly helykínálatával hódít a modell, erre utal a 835 mm az nyeregmagasság is, ami kettős előnnyel kecsegtet. Ezáltal a kosarasalkatúaknak sem kell felhúzott lábbal gubbasztania a motoron, és így az ülés alatti csomagtér is kifejezetten nagy lett, hogy könnyen elnyelje a sisakot, a motoros ruhát stb.
Mindezt megkoronázza a kedvező fogyasztás, a csaknem ötszáz kilométeres hatótáv, a digitális, többféle beállítást rejtő műszeregység, míg a hideg, nedves időben megtett kilométereket az alapáras lábfűtés (!), no meg a kombinált, ABS-CBS fékrendszer teszi kellemesebbé.