Alig egy hét leforgása alatt két fontos lépést tett az 1945-ben alapított, Mumbai-ban működő Mahindra. Kezdésként hozzájutott a BSA név használatához, mellyel nem titkolt célja, hogy klasszikus, de megfizethető kétkerekűeket forgalmazzon Ázsiában, a tengerentúlon, valamint Európában.
Ellenben a Jawával más tervei vannak, hiszen a cseh gyár jelenleg is működik, még ha jelenléte nem is nevezhető acélosnak a piacon. Az ex-szocialista eredetű embléma kimondottan ázsiai piacra készülő, olcsó motorokra kerül majd, mégpedig a közeljövőben - a tervek szerint 2018-ban már el is kezdenék az új modellek forgalmazását.
- A legendás nevek segítségével szeretnénk beindítani az új szemléletű gyártást, melyben nem csupán egyszerű közlekedési eszközöket készítünk. Sokkal inkább egy életmódot és -szemléletet sugallnak majd az új Jawák és BSA-k, melyek két éven belül megjelenhetnek az utakon - nyilatkozták a csaknem 35 ezer alkalmazottat foglalkoztató indiai cég képviselői.