Aligha létezik erősebb duó, mint a hiteles, régies külső, a modern motorok menettulajdonságaival párosítva. Nos, az LSL-nél ismerik a recept összetevőit, hiszen a hetvenes évek utcai motorjait idéző átépítés valóban fél évszázaddal repít vissza minket az időben, de a 171 kilós száraz tömeg és a 105 lóerős teljesítmény - a modern futóművel kiegészülve - igazán ütős ajánlat.
A régies külső alapvető feltétele volt, hogy küllős kerekeket alkalmazzanak, ráadásul ez a csere súlycsökkentést is eredményezett, hiszen a kész motor a nem éppen dundi Nudától is több mint három kilóval könnyebb lett.
Csökkent a szabadmagasság, hiszen az eredeti funkciótól eltérően ez a vas aligha jár majd földutakon, a kávézók előtt pedig sokkal jobban mutat az alacsonyabb, ezáltal nyúlánkabbnak tűnő vas, melynek legfeltűnőbb elemei a míves tankpanel és a BMW-től származó sorkettes blokk.
Egy első ránézésre régies, mégis sportos gép, mely nem csak a lámpáknál, de a szerpentinen is lenyomhatja a mai vetélytársakat? Simán kell, hiszen a vezetővel együtt is nagyjából 2,5-es tömeg/lóerő arány és a radiális fékekkel szerelt futómű garancia az élvezetes motorozásra.