Az időmérő után Talma a következőket nyilatkozta:
„Délelőtt rossz irányba mentünk a beállításokkal, de szerencsére az időmérőre sokat fejlődtünk, habár még mindig nem áll teljesen készen a motor a versenyre. Holnap a warm up-on még állítanunk kell néhány dolgon, de összességében elégedettek lehetünk, hiszen ma is több mint 1 mp-et gyorsultam. A gázadásnál van még probléma, mert eléggé csúszkál a motor eleje, ami gyorsan koptatja a gumit is, ezért valószínű, hogy előre keményebb keveréket kell választanunk. A versenyen szeretném tartani a lépést az élbollyal, és mindenképpen jó lenne pontokat gyűjteni.”
Másnap a rajtot nagyon jól kapta el Talmácsi, és a 6. helyről az első kanyarban 3-ként fordult, majd néhány pozíciót vesztve ugyan, de úgy tűnt, hogy tudja tartani a lépést az élmezőnnyel. Sajnos 6-7 körtől kezdve egyre inkább kezdett lemaradni. Sokáig a 13 helyen haladt, majd Lukas Pesek bukásának és az utolsó körben diktált hajrájának köszönhetően 11. helyen intették le, és 5 vb ponttal lett gazdagabb. A futamot magabiztosan Alvaro Bautista nyerte, mögötte Kallio és Gadea állhatott fel a dobogóra.
Talma nyilatkozata a verseny után:
„Van mit javítanunk. Több apró probléma is volt a gépemmel, de a legmeghatározóbb a futómű beállítás, ami még mindig nem jó. 1-2 gyors kört tudok csak menni, de sajnos hosszútávon, huzamosabb ideig nem tudom tartani a tempót.
Kihoztam a Hondából a maximumot, ami ma ennyire volt elég. Érzem és tudom, hogy még van a motorban erő és tartalék, amit egyelőre nem tudunk kamatoztatni. A következő versenyre már új dolgokat fogunk kipróbálni, hátha azzal sikerül tovább fejlődnünk. Nagyon erős a mezőny, fel kell kötnünk a nadrágunkat, ha mi is versenyben akarunk maradni. A pontoknak azért mindenképpen örülök, mert még messze a vége, nagyon sok van hátra a bajnokságból.”