Versenyzőnként két időmérő edzés alapján alakul ki a hosszú távú viadal edzéseredménye: a csapatban induló mindhárom pilóta idejét átlagolják, és ebből számolják ki a végleges időeredményt, mely meghatározza az alakulat helyét a rajtrácson.
Kispataki jelezte a szerelőknek, hogy az általa használt beállítások eltérnek attól, mint amivel pályára lépett: a csapat meghallgatta Viktor észrevételeit, és némileg változtatott a motor hangolásán - ezután mindhárom pilótájuk gyorsulni tudott az ezres Suzukival. A tavalyi versenyszezon és hosszútávú versenyeken szerzett tapasztalat meghozta az eredményét, hiszen Viktor motorozta a csapaton belül a legjobb időt az éjszakai edzésen.
„A beállításokban látok még gyorsulási lehetőséget, a megbeszéléseken ezt felvetettem, de nem minden kérdésben értettünk egyet. Ezt természetesen elfogadom, hisz mindhárman jól kell, hogy tudjunk teljesíteni. Célunk a verseny befejezése és mielőbb meglátni azt a bizonyos kockás zászlót.” – nyilatkozta az edzés után a többszörös magyar bajnok.
Mivel az új fejlesztésű Pirellikről még nincs versenytapasztalata a csapatnak, pontos terv sincs arra, hogy a viadalon mikor cserélnek gumit. Ami biztos, hogy egy tank kimotorozását tervezik pilótánként, ami nagyjából 22 kört jelent.
Szombaton 15 órakor sorakoznak fel a célegyenesbe a hosszú távú világbajnokság résztvevői, és immár hetvenötödször veszi kezdetét a legendás Bol d’Or 24 órás verseny.