Mint arról nemrég itt a SportMotoron beszámoltunk, a megnövelt hengerűrtartalmú CRF1100L számos újítással igyekszik a kalandmotorra vágyók kegyeiben járni, ám eddig titok volt, mennyit kell majd fizetni a japán újdonságért.
Közel ötmillió a legolcsóbb változat
A hazai forgalmazó azonban nem titkolja tovább ezt a fontos információt, így kiderült, hogy a többek között LED-es hátsó lámpával, 6,5 colos képátlójú, érintőképernyős, multifunkciós kijelzővel, Bluetooth-kapcsolattal, automatikusan bekapcsoló vészvillogóval és sebességrögzítővel felvértezett alapmodellt 4 849 ezer forintért lehet hazavinni.
A hatfokozatú DCT-váltó felára négyszázezer forint, az extralistán pedig többek között LED-es ködfényszóró, tanktáska, hátsó aludoboz és bukócső is szerepel. A transzkontinentális túrákra ajánlott Adventure Sports modellért legkevesebb 5,429 millió forintot kell leperkálni, ez azt jelenti, hogy hatszázezerrel drágult elődjéhez viszonyítva.
Ha szeretnénk megvenni hozzá a nagyszerű DCT-váltót, akkor további négyszázezret számol fel a Honda hazai forgalmazója, míg a sportfutóművel felvértezett ES-ért kis híján hatmilliót kérnek.