Továbbra is csak sejtelmes részleteket hoztak nyilvánosságra a Kawások, ám ebből is tisztán látszik, hogy az elődök formavilágát örökölte a mechanikus kompresszorral izmosított, literes naked. Feltűnően rövid és magasra húzott a faridom, már-már a kilencvenes évek német streetfightereit idézi, a fejidom pedig éppen csak jelzésértékű, csakúgy, mint az elődökön.
Csak két fontos kérdés maradt a modell kapcsán, nevezetesen, hogy mennyire szelídítik, fojtják le a H2 Carbonban 231 - Ram-Airrel pedig 243 - lóerőt teljesítő sornégyest, és persze hány kilót tudnak lefaragni a nem éppen madárcsontú, 238 kilós H2-ből, mely a műszaki alapot adja. Akárhogy is, október 23-án, a Tokyo Motorshow-n lehull a lepel, és minden részlet kiderül a legdurvább japán csupaszmotorról.
Frissítve - lebukott az új Kawa:
Mérgelődhetnek a „gondosan előkészített” marketingkampány kiötlői, ugyanis egy Kawasaki-forgalmazó idő előtt lelőtte a poént, és kibontotta a dobozból a Z H2-t:
Mi tagadás, ezentúl sem harmonikus, simulékony formavilágával szerez majd híveket a nagy Z. Amit eddig látunk, az a szokásos, határozott élekkel tarkított, minimalista idomzat és egy vadonatúj logó - Z H2.