Jeles esztendő a 2019-es a Honda életében, hiszen éppen fél évszázaddal ezelőtt indult el világhódító útjára a CB750, ezért a japánok az elmúlt fél évszázad összes jelentős soros, négyhengeres motorkerékpárját elhozták a Wheels & Waves fesztiválra.
Izgalmas csemegéket vitt a Honda a Wheels & Waves fesztiválra
Ott voltak továbbá a legszebb európai átépítésű CB1000R típusok is, hogy ezzel is bemutassák, miként fonódnak össze a neves ősök legjobb tulajdonságai a „Neo Sport Café” modellcsalád zászlóshajójában.
Felbukkant Franciaországban a CB125R, a CB300R, a CB650R és a CB1000R, amelyek nem szimpla retró motorkerékpárok, sokkal inkább modern klasszikusok. Ráadásul azon túl, hogy kiállítottak egy tucat lélegzetelállító custom CB1000R-t, ott állt a porondon egy eredeti, 1969-es CB750 is.
Kétség nem fér hozzá, hogy a CB750 minden téren új mércét állított 1969-ben. Ez volt a világ első sorozatgyártású soros, négyhengeres, 750 cm3-es motorkerékpárja, nem mellesleg első szériamotorként önindítóval és - alapáron - tárcsafékkel szerelték fel. Eredetileg az Egyesült Államok piacára szánták, ám híre és roppant kedvező ára villámgyorsan népszerűvé tette mindenütt a világon, és megalapozta az elkövetkező ötven év sikereit.
A Honda standján három egyedi CB1000R is felvonult, ezeket a spanyol Dream Garage custom motoroknak kiírt versenyén láthatta először a közönség.