Bő húsz éve, 1998-ban dobták piacra a legendás robogót, melyet sajnos csak hat éven át gyártottak az 1959-ben alapított, Castel San Pietro Terme-i üzemben. Összesen négyféle erőforrás közül választhattak a sportos városi gépre vágyó motorosok, 49, 123, 176 és 244 köbcentis egyhengeresek sorakoztak a kínálatban 4, 14, 19 és 22 lovas teljesítménnyel. A két nagyobb változat végsebessége - óra szerint - meghaladta a 130 km/órát, de a folyton tuningra éhes olasz tulajdonosok ennél is többet kisajtoltak az átalakított Dragsterekből.
Idén nyáron röppentek fel a pletykák, hogy hamarosan visszatérhet a legendás robogó, és nem is volt alaptalan a szóbeszéd, ugyanis nemrég maga a gyár erősítette meg, hogy hamarosan piacra kerül az új Dragster. Rögtön kétféle erőforrással, 125 és 200 köbcentis kivitelben kapható a modell, mely természetesen örökli az elődök legfontosabb védjegyét, a függőcsapszeges kormányzást.
A 11 és 14,6 kW-os teljesítményű, illetve 108 és 112 kilós újdonságok bemutatója november ötödikén, az EICMA-n zajlik, ahol az is kiderül, hogy mennyibe kerülnek majd a 2020-as Dragsterek.