- Az EU-s szankciók arra sarkalnak minket, hogy átgondoljuk, miként maradhat sikeres és jövedelmező az Indian. Jelenleg úgy tűnik, hogy a legkézenfekvőbb lépés, ha ezentúl - Iowa helyett - Lengyelországban gyártjuk motorjainkat - nyilatkozta a Polaris szóvivője, Jess Rogers.
Az Indian jelenleg könnyebb helyzetben van, mint a Harley-Davidson, hiszen jóval kevesebb motort értékesít Európában, ugyanakkor folyamatosan nő az érdeklődés a V2-es cirkálók iránt, szóval nem légből kapott ötlet, hogy a jövőben Made in Poland felirat díszelegjen a vasakon. A cég képviselői úgy számolják, rövid távon 15 millió dolláros plusz költséget jelentenek az EU-s védővámok, és ebben még nincs benne a nyersanyagok árának drasztikus növekedése, mely szintén a szankciókra vezethető vissza. Az Indian döntéséről beszámoló Minneapolis/St. Paul Business Journal írója kiemelte, hogy a jelenlegi helyzet egyszerűen tarthatatlan, ugyanis hosszú távon oda vezethet, hogy az amerikai motorkerékpárok többsége hiába visel majd Harley-Davidson vagy Indian emblémát, valójában Európában vagy Ázsiában készül majd.