Miként azt sejthettük a korábbi hírmorzsákból, a KTM 889 köbcentis sorkettese köré épült a modell, melynek 105 lovas teljesítménye és kereken 100 Nm-es forgatónyomatéka több mint elegendő a 204 kilós száraztömegű Norden mozgatásához.
Természetesen ezúttal is WP felfüggesztés kapcsolódik a króm-molibdén vázhoz, elöl 43 millis csúszószár-átmérőjű Apex, míg hátul szintén Apex központi rugóstag segít kivasalni az aszfalt és a terep egyenetlenségeit, a rugóút 220 és 215 mm.
Szintén megszokott beszállító az immáron Brembo-tulajdonú J.Juan, a spanyol eredetű márkánál készül a Husqvarna 320-as dupla első tárcsája, illetve a két négydugattyús, radiálisan rögzített első nyereg is.
A jókora, több mint 25 centis szabad hasmagasság dacára az ülésmagasság sem túlzó, sőt állítható is: az eredeti 87,4 centiből kereken két centit lehet faragni, ha valaki szeretné mindkét lábával megérinteni a talajt megálláskor.