A kezdőknek szánd nakedek egyik legformásabb képviselője a VTR250F, mely a korábbi években itthon is nagy népszerűségre tett szert. Most Ázsiában tért vissza a Honda kétkerekűje, mégpedig félidomos változatban, amivel a fiatal vásárlők szélesebb rétegét célozhatja meg a japán gyártó.
Nem csak a jobb szélvédelmet élvezhetjük a kis V-motoros gép nyergében, de a kissé régimódi, analóg műszereket is modernebb, LCD panellel kiegészített egységre cserélték.
A műszaki alap változatlan maradt, vagyis továbbra is a V2-es, négyütemű blokk mozgatja a filigrán vasat, mégpedig igen vehemensen, hisz' a 29,5 lóerős csúcsteljesítmény akár autópályás szakaszok legyűrésére is alkalmassá teszi. Talán éppen ez a kiemelkedő menetteljesítmény az oka, hogy az öreg kontinensen egyelőre nem bukkan fel az újdonság, mivel a házon belüli konkurens, a CBR250R is alulmaradna vele szemben 26 lóerős blokkjával, igaz, a modell őshazájában a VTR nagyjából 5-10 százalékkal drágább is, mint a teljes idomzatba burkolt verzió.