A japánok új tanulmánya - több típushoz hasonlóan - a cég római kutatási és fejlesztési központjában született, megjelenését tekintve a modern csupaszgépek és a café racerek stílusjegyeit egyesíti.
A kifejezetten rövid farrész, a merész, a merészen felfelé törő kipufogó, valamint a játékos idomzat csak úgy vonzza a tekintetet - ha a forma megnyeri a motorosok tetszését, valószínűleg a későbbi szériaváltozaton is viszontláthatjuk majd.
Helló, rekorder!
Ha megkérdeznénk egy átlagembert, hogy melyik a világ legnagyobb darabszámban értékesített gépjárműve, minden bizonnyal a Bogarat vagy valamelyik olcsó törpeautót mondanák, pedig ez a cím a Hondát illeti, ugyanis a legendás Super Cubból több mint százmillió darabot értékesítettek a típus hatvanéves története során. A régi-új modell meglepetésre még idén visszatér Európába, mégpedig a C125 képében, mely LED-es lámpákkal, okoskulccsal, féleutomatikus váltóval és legendásan tartós, 125-ös erőforrásával száll harcba a vevőkért.
Szintén a kölni Intermoton derült fény rá, hogy új fényezésekkel gazdagodik az Africa Twin modellcsalád. Az elmúlt két évben 36 000 példányban eladott enduró matt fekete változata aranyszínű felnikkel kerül a szalonokba, a piros és a trikolórban pompázó átiratot pedig fekete Africa Twin-logókkal küldik csatába a japánok. További változás, hogy a trikolór kékjét – az Adventure Sports kivitelnél már alkalmazott – Royal Blue árnyalatra keverik, hogy még lehengerlőbb legyen a sorkettes Hondák megjelenése.