Jóllehet, csak egy apró részlet látott napvilágot a távol-keleti cruiser terveiből, a rendhagyó műszaki megoldások máris felkeltették a motorosok figyelmét. A jelek szerint ugyanis a mérnökök egy látszólag léghűtéses hajtóművet építenek a gépbe, ám az erőforrás - a szigorú emissziós normák miatt - valójában folyadékhűtéses lesz, de a hűtőradiátort a nyereg alá rejtik, hogy az összhatás megfeleljen a kategória íratlan szabályainak.

honda-rcv-kart-12383
Ígéretes megoldás az ülés alatti hűtőradiátor, de a hátsó felfüggesztés alkatrészeinek - főként a rugóstagnak -, valamint az abroncsnak aligha tesz jót a forróság. Minden bizonnyal erre is gondoltak a tervezők, és gondosan ügyeltek a kiáramló meleg pontos elvezetésére

A második rajz az egykori Project 2&4 tanulmány átdolgozott, kétüléses változatát ábrázolja. Ez gyakorlatilag egy gokartszerű, kétüléses miniautó, amiben az RC213V erőforrása lapul, azaz közel 250 lóerő repíti az apró és könnyű járgányt.

honda-rcv-kart-12382
Egy gokart és egy GP-motor szerelemgyereke: pillekönnyű felépítmény öleli körbe a királykategória egyik legdurvább erőforrását

Ha ez tényleg megvalósul, márpedig a részletes tervrajzok erre utalnak, akkor szinte biztosra vehető, hogy a világ egyik leggyorsabb és legkiválóbb tömeg/teljesítmény arányú négykerekűje lesz.