Jóllehet, csak egy apró részlet látott napvilágot a távol-keleti cruiser terveiből, a rendhagyó műszaki megoldások máris felkeltették a motorosok figyelmét. A jelek szerint ugyanis a mérnökök egy látszólag léghűtéses hajtóművet építenek a gépbe, ám az erőforrás - a szigorú emissziós normák miatt - valójában folyadékhűtéses lesz, de a hűtőradiátort a nyereg alá rejtik, hogy az összhatás megfeleljen a kategória íratlan szabályainak.
A második rajz az egykori Project 2&4 tanulmány átdolgozott, kétüléses változatát ábrázolja. Ez gyakorlatilag egy gokartszerű, kétüléses miniautó, amiben az RC213V erőforrása lapul, azaz közel 250 lóerő repíti az apró és könnyű járgányt.
Ha ez tényleg megvalósul, márpedig a részletes tervrajzok erre utalnak, akkor szinte biztosra vehető, hogy a világ egyik leggyorsabb és legkiválóbb tömeg/teljesítmény arányú négykerekűje lesz.