A motorversenyeken a nézők szeme elsősorban az aszfaltot térdkoptatóikkal karistoló pilótákra szegeződik, pedig van egy másik nagyon érdekes része is ennek a világnak, mégpedig a háttérben sürgölődő szakemberek által végzett lelkiismeretes munka. Szürke eminenciásként vegyülnek el ők a száguldó cirkuszban, holott munkájuk elemi fontosságú, nélkülük nem sokáig húzhatnák a gázt a versenyzők.

Az idézőjelesen háttérben zajló folyamatok olyannyira fontosak, hogy nem egyszer a szerelők fürgesége - vagy bakija - döntötte el a győzelem sorsát. Nem véletlen hát, hogy az istálló saját gyártású eszközöket, szerszámokat használ, s csak az első kerék cseréjét három szakember felügyeli

A Honda a 24 órás Bol d'Or versenyen készített remek felvételekből állította össze azt a kisfilmet, amely bemutatja, milyen mérnöki precizitással, másodpercre kiszámított időbeosztás szerint zajlik egy-egy kerékcsere, abroncsnyomás-ellenőrzés, tankolás vagy bármilyen egyéb feladat. A videó háttértörténete is érdekes, tudniillik, a csapat az akkori megmérettetésen jelentős lemaradásból, a 38. helyről (!) küzdötte fel magát, s a 24 óra elteltével a pódiumon ünnepelhettek.