A Honda még a hetvenes években alkotta meg az Elsinore névre hallgató, kétütemű terepmotorját. A rég letűnt modell hírnevét felhasználva japánok most újra levédették a tengerentúlon az Elsinore kifejezést, így valószínűsíthető, hogy egy terepes jegyeket viselő nagymotort dobnak piacra a közeljövőben.
Arról még folynak a találgatások, hogy a CB1100 sornégyesét vagy a korábban már bevált alapként szolgáló 750-es, V2-es erőforrást használják majd a gép építésekor - előbbi a látványos forma, valamint a combos forgatónyomaték miatt lenne nyerő, míg a VT-sorozat blokkja kedvező árával és a stílushoz passzoló karakterével vihetné sikerre a gépet.
Akárhogy is, a jövevénynek erős mezőnyben kell helytállnia, mert immáron - igaz, imitált példányszámban - a Kawasaki W800 is elérhető terepes köntösben, illetve a Triumph ismert modellje mellett idén a Ducati is előrukkol saját V2-esével, Scrambler típusnévvel.