A robogóként, csupaszmotorként és emelt hasmagasságú mindenesként bemutatott 700-as széria tavaly újabb darabbal bővült, a népszerű NC700X egy gazdagabban felszerelt verziójával. A dobozokkal és egyéb extrákkal felszerelt vas NC700X Tour névvel és kedvező vételárral csábította vásárlásra a világjárókat.
Újabb egy év elteltével a Honda mérnökei ismét megleptek bennünket, ráadásul most egy meglepő szegmensben, a cruiserek között szeretnének aratni a CTX fantázianévre keresztelt újdonságokkal. A két cirkálóval immáron hattagúra bővül a felezett Jazz blokkot használó família, a néhány hónapon belül debütáló csupasz, illetve kofferekkel és méretes fejidommal felszerelt "bagger" verzió elsőként az Egyesült Államokban fog megjelenni.
Az alacsony vételár, a rekordgyanús fogyasztás és a csinos külső szinte garantálja, hogy az NC700X európai sikersztorija után a két féltestvér a nagy vízen túl is sok rajongót szerez majd a márkának, és ha teljesítményük passzol az "A2"-es jogsihoz, akkor itthon is szinte konkurens nélküli modellek lesznek az új motorok piacán.