Május 14. Mindössze ez a cím árulkodott arról, hogy a szárnyas márka ma leplezi le egy krosszmotorjának új verzióját:
Végre lehullt a lepel, és visszafogott evolúció helyett forradalmi meglepetés várta a Honda rajongóit, hiszen a CRF250R legújabb változata immáron a nagyobb, 450-es testvérre hajaz, erre utal az új aluváz is, és a fürgeségre sem lehet panasz, hiszen szerényebb saját tömeg mellett nagyobb csúcsteljesítményt és nagyobb maximális forgatónyomatékot ígérnek a gyáriak a most bemutatott újdonság kapcsán.
A 450-es csak kisebb ráncfelvarráson esett át, ezen belül is az első futóműbe nyúltak bele, hogy a 48 milliméter belső-csőátmérőjű Kayaba még ügyesebben vasalja ki a huplikat, illetve a teljes fordulatszám-tartományban nőtt a rendelkezésre álló forgatónyomaték - nem mintha korábban panasz lett volna az 52 lovas, és közel ötven newtonmétert kipréselő blokkra.
Nem kérdés, hogy újabb bajnoki címekre tör a Honda a két újdonsággal, és erre utal nyilatkozatuk is, miszerint a fejlesztések kizárólag egy dolgot szolgálnak: a köridők lefaragását földön és levegőben...