A gyártók az új modellekről szép lassan fellebbentik a fátylat, ezúttal a Honda CBR 600RR-t mutatták be a tengerentúlon.
Az új bringa könnyebb súllyal és erősebb fékekkel rendelkezik, nem mintha a régin gond let volna ezzel. A súlycsökkenés főleg a vázat érinti, hiszen ezen 1,5 kg-ot, a segédvázon pedig további 0,7 kg-ot spóroltak a mérnökök, a motor száraz súlya így 163 kg-ra csökkent. A kompozit aluminium hátsó lengővillának is csökkentették a súlyát, amit ráadásul integráltak a hátsó rugó felfogatásához, teljesen szeparálva ezzel a vázat a lengéscsillapítótól.
A maximális teljesítmény nem sokat változott, 114 lóerőről 115 lóerőre növekedett, ám a mérnökök több erőt ígérnek a középtartományban, ami valljuk be, az egyik gyenge pontja volt az előző modellnek. A fékek, mint már említettük szintén változáson mentek át, ám az előző modell kiváló fékeit valószínüleg csak ezért cserélték le 4 dugattyús radiális fékekre, mert már minden gyár ezzel szereli 600-as gépeit. Az első villák az elvárásoknak megfelelően fordítva lettek beépítve, ezzel is csökkentve a rugózatlan tömeget. A motor orridomja is átesett némi plasztikán, ezentúl a CBR1000RR vonalait követi a kistesó.