Az A2 kategória világszerte egyre népszerűbb, ami az új és használt motorok piacán is meglátszik. Elég csak fellapozni a hirdetéseket, rövid kutakodás után kiderül, hogy kezdőknek ideális, 30-35 kW közötti teljesítményű, 400 ezer forint körüli motor csak elvétve akad a piacon, s ezek is rendre a veteránkor küszöbén állnak.

honda-cbr250rr-2017-9418
A prototípus után hamarosan megcsodálhatjuk a CBR250RR szériaérett változatát is

Az érdeklődés tehát óriási, és egyik gyártó sem szeretné elszalasztani a príma lehetőséget, ezért egyre-másra jelennek meg az eltérő felépítésű, de feltétlenül 48 lóerő alatti teljesítményű gépek. Ezt a csoportot erősíti a hamarosan napvilágot látó Honda CBR250RR is, melyben az elődtől eltérően nem soros, négyhengeres erőforrás kapott helyet, hiszen azt aligha lehetne eladható áron és főként az EURO 4 előírásainak megfelelő módon legyártani.

A hamarosan debütáló Honda CBR250RR legújabb beharangozója

A kisfilmből az mindenesetre kiderült, hogy hagyományos rögzítésű, valószínűleg négydugattyűs, Nissin féknyergek és hullámos tárcsák kapnak helyet a blokkolásgátlóval felszerelt masinán, míg az első villa ránézésre is sokkal komolyabb szerkezet, mint amit az A2 szegmensben megszokhattunk - sokkal inkább hasonlít a búcsúzó CBR600RR teleszkópjaira, mintsem a félliteres CBR alkatrészére.

A kiszivárgott részletek alapján tehát egy vérbeli sportmotor érkezik, már csak az a kérdés, hogy mikor rántják le a leplet a Honda régi-új sportmotorjáról.